Doorgaan naar inhoud

Verzenden en retourneren

Verzenden

Verzendkosten klantenportaal

Bestel je via het klantportaal, dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

Verzendkosten webshoporders

Voor webshoporders worden er in / rondom de regio Doetinchem geen verzendkosten gerekend. Dit komt omdat wij deze zelf uit kunnen leveren. Valt het buiten ons gebied, dan word je pakket verzonden met PostNL.

Nederland
Gratis levering bij een orderwaarde vanaf €150,00
Voor leveringen onder een orderwaarde van €150,00 wordt €8,95 verzendkosten berekend

België
Gratis levering bij een orderwaarde vanaf €300,00
Voor leveringen onder een orderwaarde van €300,00 wordt €14,95 verzendkosten berekend. Let op: Pallet verzendingen vallen hier niet onder.

Andere landen
Voor verzendkosten naar andere landen dan Nederland of België, neem dan contact met ons op.

Neem contact op

Retourneren

Niet tevreden over je product of per ongeluk het verkeerde besteld? Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst. Let op! De verpakking dient in originele en onaangebroken staat te zijn.

Bestellingen via het klantenportaal
Bestellingen via het klantenportaal worden kosteloos omgeruild. Bij de eerstvolgende mogelijkheid zullen wij de goederen retour nemen. Het bedrag wordt vervolgens teruggestort.

Bestellingen via de webshop
De bestellingen via de webshop dienen teruggezonden te worden. Er zijn meerdere opties mogelijk.

Terugsturen zonder retourbon

  1. Je kunt de doos gebruiken die we mee hebben gestuurd, een andere doos mag ook. Plak of schrijf op de doos ons adres.
  2. Breng je pakket naar een postkantoor bij jou in de buurt. Afgeven bij ons op kantoor mag natuurlijk ook altijd, zo bespaar je verzendkosten. Ons adres is
    Doseer
    Industriestraat 35
    7005 AN Doetinchem
  3. Bij het afgeefpunt ontvang je een track & trace code. Hiermee kun je geretourneerde producten volgen. Zodra het pakket in ons magazijn is, ontvang je een bevestiging per mail.

Terugsturen met retourbon

  1. Bel of mail met onze klantenservice te bereiken op 0314 - 74 03 20 of per mail via verkoop@doseer.nl.
  2. Je krijgt een retourbon toegezonden per mail.
  3. Je kunt de doos gebruiken die we mee hebben gestuurd, een andere doos mag ook.
  4. Print je verzendlabel uit en plak deze op de doos. Of schrijf het retournummer en het retouradres over, het is belangrijk dat het goed te lezen is.
  5. Breng vervolgens het pakket naar het postkantoor. Afgeven bij ons op kantoor mag natuurlijk ook altijd.
    Doseer
    Industriestraat 35
    7005 AN Doetinchem
  6. Bij het afgeefpunt ontvang je een track & trace code waarmee je je geretourneerde producten kunt volgen. Zodra het pakket in ons magazijn is, sturen we je een bevestiging per mail.

Geld terug

Zodra je product in originele staat ongeopend, met verpakking en compleet bij ons binnen is gekomen, storten we het volledige aankoopbedrag terug op je rekening.
We doen er alles aan om het binnen 3 - 5 werkdagen na ontvangst terug te storten. Mocht dat niet lukken, kun je er vanuit gaan dat je uiterlijk binnen 14 werkdagen nadat je retour in ontvangst is genomen het geld teruggestort is op je rekening.

Geld terug

Geef duidelijk aan welke producten je retour wilt sturen. Twijfel je, bel dan met onze klantenservice 0314 - 74 03 20.

Product kapot geleverd

Is je product defect, beschadigd of incompleet geleverd? Dan gaan we dat oplossen. Bel met een van onze medewerkers. We zijn te bereiken op 0314 - 74 03 20 of mail naar info@doseer.nl. We proberen het probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen.