Doorgaan naar inhoud

Bestellen en levering

Bestellen bij Doseer

Bij Doseer kun je op meerdere manier bestellen namelijk via het Klantportaal en via de webshop. We leggen je graag de verschillen uit.

Online reinigingsmiddelen - bestellen Doseer Reinigingsmiddelen

Bestellen via het Klantportaal
Ben je een nieuwe of bestaande klant en heb je al contact gehad over onze producten, dan heb je van ons waarschijnlijk een inlog gekregen om in te kunnen loggen in het klantenportaal. Inloggen in ons klantportaal kan via de groene button rechtsboven op iedere pagina.

In dit klantportaal staan jouw producten voor jouw vestiging(en). Moet er iets gewijzigd worden of staat jouw product er niet tussen. Neem dan contact met ons op en wij helpen je graag verder.

Heb je het klantportaal niet kunnen vinden op de website?

Het klantenportaal

 

Bestellen via de webshop
Ben je een nieuwe of bestaande klant en wil je bestellen via de webshop. Dan kan dat op twee manieren.

  • Bestellen via de webshop zonder account
    Het is mogelijk om eerst producten te selecteren en deze vervolgens zonder account af te rekenen. Je kunt vervolgens afrekenen zonder account en de bestelling wordt meteen in behandeling genomen.
  • Bestellen via de webshop met account
    Heb je al een account of wens je een account aan te maken. Ga dan naar inloggen rechtsboven in. Let op. Klik niet op inloggen klantenportaal, maar inloggen helemaal rechts bovenin. Na het plaatsen van de order, gaan wij meteen aan de slag met jouw bestelling.

Maak je tijdens het bestellen een account aan, dan heeft dat een aantal voordelen:

  • Je kunt eenvoudig je bestellijsten bijhouden
  • Aflever locaties worden opgeslagen
  • Je kunt eenvoudig je bestelhistorie bekijken

Leveringen van Doseer

Wij streven ernaar om alle producten die voor 15.00uur worden besteld binnen 48 uur te leveren.
Let op: Bestellingen die op vrijdag na 17.00uur worden besteld, worden op de eerst volgende dinsdag of woensdag (mits voorradig) geleverd.
Ook is het mogelijk om de bestelling bij ons af te halen. Hiervoor betaal je uiteraard geen verzendkosten. Je kunt dit aangeven bij je bestelling.

Status van je bestelling

Nieuwe en bestaande klanten die via de webshop hebben besteld
We houden je graag op de hoogte van de status van de verzending. Dat doen we via de track & trace code of link. Zodra het pakket het magazijn heeft verlaten, wordt deze verzonden. Direct is inzichtelijk wanneer de producten worden geleverd.

Bestaande klant
Ben je een bestaande klant en bestel je via het klantportaal. De bestellingen via het klantportaal worden binnen 1 tot 3 dagen bezorgd door een van onze medewerkers van logistiek.

Ik kom er niet uit!

Kom je er niet uit en heb je hulp nodig. Wij staan graag voor je klaar om je verder te helpen. Je kunt contact met ons opnemen via 0314-740320 of mail naar verkoop@doseer.nl