Betaalmogelijkheden
Betalen kan bij ons op meerdere manieren. Zo kun je betalen via:
- IDEAL
- PayPal
- Creditcard
- Contant betalen (bij afhalen)
- Op rekening (alleen voor zakelijke klanten en in overleg)
1. iDEAL
Doe je aan internetbankieren bij ABN AMRO, ING, ASN Bank, Bunq, Friesland
Bank, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heb je toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.
Waarom kiezen voor iDEAL?
• iDeal betalingen zijn gratis.
• Je betaalt online veilig, snel en simpel via je eigen bank.
2. PayPal
Een PayPal-rekening kun je gebruiken als digitale portemonnee. Wat je nodig hebt is je e-mailadres en PayPal-wachtwoord.
Op de website van Paypal kun je hier meer informatie over vinden.
Waarom kiezen voor PayPal?
• PayPal betalingen zijn gratis.
• Je kunt veilige je aankopen doen zonder je creditcardnummer of financiële informatie door te geven.
Hoe kun je betalen met PayPal bij Doseer?
• Leg een product in je winkelmandje en klik op bestellen.
• Kies bij de stap 'betaalwijze' voor Paypal.
• Je wordt doorgestuurd naar de website van Paypal.
• Log in met je PayPal account.
• Bevestig de betaling.
3. Vooruitbetaling
Betaal na het invoeren van je bestelling zelf en handmatig het openstaande orderbedrag aan Doseer.
Vermeld bij het handmatig overmaken altijd het ordernummer uit je orderbevestiging.
Onze rekeninginformatie is:
Doseer
IBAN: NL08INGB0004788669
BIC: INGBNL2A
Vooruitbetaling is niet de snelste manier van betaling. Hou daarom rekening met twee tot drie werkdagen overboektijd. Zodra we de betaling hebben ontvangen, e-mailen we je direct een ontvangstbevestiging en versturen we de bestelling.
Waarom kiezen voor een vooruitbetaling?
• Vooruitbetalen kost geen geld en is veilig.
Wij accepteren helaas geen andere betaalmethoden zoals VVV bonnen, op afbetaling of middels acceptgiro.
Betaling mislukt of geweigerd?
Je iDEAL betaling mislukt?
Is je betaling via iDEAL mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld van je bankrekening afgeschreven maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice en zoek je transactienummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt je verder.
Mijn Paypal-betaling wordt geweigerd?
Je hebt jouw bestelling betaald met je Paypal en krijgt het bericht dat de betaling is geweigerd.
Paypal is jammer genoeg gevoelig voor fraudeurs. Betalingen die middels deze betaalwijzen worden voldaan, worden daarom aan de hand van een groot aantal criteria gecontroleerd. Een betaling kan worden afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de bestelling en betaling plaatsvindt vanaf een onbeveiligde wifilocatie waar vaker fraude is geconstateerd.
Mijn Paypal-betaling is onterecht geweigerd
Helaas kan het voorkomen dat we onterecht jouw betaling weigeren. Dat is vervelend, excuses hiervoor! Doseer heeft geen inzage in de redenen waarom jouw specifieke betaling afgekeurd is. We kunnen een geweigerde betaling ook niet terugdraaien, het gereserveerde bedrag zullen wij niet opnemen en de bestelling is geannuleerd. Doseer gebruikt geen 'zwarte lijsten' van andere bedrijven en zal op zijn beurt deze afgekeurde betaling nooit delen met andere bedrijven.
Het goede nieuws is dat we met deze controles enorm veel fraudeurs detecteren en kunnen daarmee zowel Doseer als onze klanten beschermen tegen oneigenlijke betalingen.
Wat moet ik nu doen?
Je kunt jouw bestelling opnieuw plaatsen. We vragen je dan wel om te betalen via bijvoorbeeld iDEAL of vooruitbetaling.
Heb je hulp nodig bij het plaatsen van een nieuwe bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Facturen
De factuur versturen wordt per mail en als bijlage van je verzendbevestiging verzonden. We bewaren de factuur ook in jouw eigen online account.
Facturen inzienWil je jouw facturen inzien? Log dan in op Mijn Doseer en klik op de order waarvan je de factuur wilt inzien, printen of kopiëren. In jouw besteloverzicht kun je de factuur downloaden. Heb je geen online account? Geen probleem. Wij bewaren alle facturen en sturen deze altijd digitaal mee met de verzendbevestiging.
Openstaande facturen betalen
Een overizcht van je opstaande facturen kun je terug vinden in jouw eigen account. Deze kun je betalen onder vermelding van het persoonlijke nummer en het ordernummer. Het ordernummer kun je terugvinden op de orderbevestiging.
IBAN: NL08INGB0004788669
BIC: INGBNL2A
Ten name van:
Doseer Reinigingsmiddelen
Industriestraat 35-37
7005 AN Doetinchem
Nederland
Zodra wij de betaling hebben ontvangen, sturen wij hiervan een bevestiging. Is het bedrag niet binnen 5 dagen ontvangen, dan komt de bestelling automatisch te vervallen.
Doseer Zakelijk
Heb je vragen over jouw zakelijke factuur? Neem dan contact op met jouw contactpersoon of bel naar de klantenservice.
Terugbetaling en overige vragen
Hoe betalen we je terug?
Terugbetaling hangt af van de manier waarop je hebt betaald.
Heb je met iDEAL betaald? Dan boeken wij de betaling terug op jouw rekening. Heb je een deel van je bestelling retour gestuurd? Dan storten we het geld naar jouw opgegeven rekeningnummer.
Waar kan ik de status van mijn terugbetaling vinden?
De status van je terugbetaling kun je helaas niet terugvinden, de betaling wordt binnen 3 werkdagen na afhandeling van de retourzending gedaan.
Ik heb geen terugbetaling ontvangen.
Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. We betalen altijd 3 werkdagen na afhandeling van de retourzending. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met de klantenservice
Ik heb geen factuur ontvangen, waar kan ik deze alsnog opvragen?
Op je Doseer account kun je je factuur downloaden. Lukt dat niet? Neem dan contact op met de klantenservice. Wij sturen je dan aan de hand van het ordernummer de juiste factuur toe.